The 2022 Mailchimp & Co Benchmark Report
Jedná se v pořadí o druhý report z výzkumu mezi marketingovými agenturami a freelanceri po celém světě, které společnost Mailchimp, známá svým nástrojem na e-mail marketing, oslovila. Celkem se průzkumu zůčastnilo přes 2000 marketingových specialistů z celkem 63 zemí světa.
Report je rozdělený na dva, jeden pro agentury a druhy pro freelancery. Oba naskýtají spousty zajímavých dat o tom, jak marketingové a procesní výzvy zvládají jednotlivé skupiny dotázaných.
Stáhnout si tento report můžete zde >>
O čem je The 2022 Mailchimp & Co Benchmark Report
- Potřebujete pomoc při získávání nových klientů? Zjistěte, jak to dělají vaši kolegové, a udělejte z e-mail marketing v roce 2022 ten nejlepší.
- Zjistěte, jak můžete strukturovat své podnikání, abyste maximalizovali své výdělky a dostali zaplaceno rychleji.
- Jste připraveni na rok 2022? Shromáždili jsme poznatky, které mohou vaší firmě pomoci stát se odolnější a odolnější do budoucna.
- Jak agentury a nezávislí pracovníci udržují růst v době změn? Zjistěte, jak stavět na svých podmínkách.
Insights From the 2021 State of Email Report
Globální průzkum více jak 400 marketingových specialistů, se snaží zjistit, jak vyvíjejí (a v některých případech mění) svou strategii e-mail marketingu, aby zvládali reagovat změny, které se i v tomto oboru za poslední dobu udály. Report zodpovídá otázky na několik důležitých otázek a odpovědi podkládá daty z výzkumu a přidává komentáře světových odborníků na e-mail marketing.
Stáhnout si tento report můžete zde >>
Při analýze dat se objevilo pět klíčových trendů , které řídí současný stav e-mail marketingu:
- E-mail marketing je pro obchodní úspěch stále důležitější. Není pochyb: E-mail byl vždy důležitý. Ale teď? Je zásadní.
- Personalizace a automatizace jsou nutností. I když to není novinka, personalizace a automatizace e-mailů již nejsou něčím navíc.
- Opatření na ochranu soukromí nutí strategie ke změně. Posuny v odvětví k ochraně soukromí mají dopad na schopnost marketingu personalizovat.
- Značky využívají agilní marketing, aby uspokojily poptávku po e-mailech. Výrobní cykly se prodlužují, zatímco objem roste. Vyhoření je skutečné.
- Marketing musí zahrnovat stav světa. E-mailové programy přizpůsobují svůj tón, přístup a strategii tak, aby odrážely světové události a změny.
Také se dozvíte řadu klíčových statistik z e-mail marketingu jako například:
- 70 % značek zvýšilo zátěž svého e-mail marketingu – ale rozpočty se nezměnily. V roce 2022 37 % značek zvyšuje svůj e-mailový rozpočet a pouze 1,3 % provádí škrty. Na začátku pandemie tomu bylo téměř naopak.
- 55 % marketérů vůbec nebo jen zřídka kdy používá o A/B testování.
- 43 % marketérů mění způsob měření výkonu e-mail marketingu kuli ochraně soukromí pošty společnosti Apple. 24 % (zatím) neprovádí žádné změny a 23 % si stále není jistých, co udělají.
Zpráva také obsahuje informace o tom, co v současnosti dělají a zvažují světový odborníci na e-mail marketing ve svých vlastních e-mailových strategiích, včetně tipů od: April Mullen (SparkPost), Bruce Swann (Adobe), Tabish Bhimani (Mastrat Digital), Gavin Laugenie (dotdigital ), Samar Owais, Dr. Ada Y. Barlatt (OperationsAlly), Ali Fuller (Fiveable), Kara Trivunovic (Epsilon), Chad S. White (Oracle), Guilda Hilaire (Salesforce), Jen Capstraw (Women of Email), Hillel Berg.
Inbox Insights 2022
Benchmarky, trendy a příležitosti pro moderního e-mailového obchodníka. Tento report si bere data z výzkumu The State of Email Marketing, který se konal v posledním kvartálu roku 2021 a tato data rozšiřuje o širší pohled, přidává také pohledy několika e-mail marketingových specialistů.
Stáhnout si tento report můžete zde >>
Co je potřeba k tomu, abyste byli úspěšným e-mailovým obchodníkem?
Jak se cítíte, když se podíváte na výsledky svého e-mail marketingu za poslední rok? Podle průzkumu společností Ascend2 a Mailjet by 72 % marketérů označilo svou e-mail strategii za úspěšnou.
Co tedy znamená být velmi úspěšným e-mailovým obchodníkem?
V této exkluzivní zprávě prozkoumáme způsoby, jakými nejlepší marketéři ve své třídě přistupují k e-mail marketingu. Jak důležitý je e-mail pro jejich celkovou strategii? Jaké trendy sledují? Jaké jsou jejich největší výzvy a jak měří úspěch?
O čem je Inbox Insights 2022
- Výsledky průzkumu od obchodníků, kteří své e-mailové programy nazývají „velmi úspěšné“.
- Hlavní e-mailové výzvy pro rok 2022 a jak je zvládnout.
- Přehled o probíhajících a nově vznikajících trendech e-mailového marketingu.
- Myšlenky na měření úspěchu bez spoléhání se na míru otevření e-mailu.
- Praktické rady pro implementaci pokročilé personalizace a dynamického obsahu.
Všechny tyto reporty a marketingové výzkumy mají za cíl pomoci vám dělat lepší e-mail marketing. Věřím, že se vám budou tyto zdroje hodit. Pokud víte o nějakém dalším neváhejte mi napsat na [email protected] a já do tohoto článku rád přidám.