Přestaňte přicházet o peníze a vylepšete výkon svého e-mailingu hned!​

Víte, že musíte se svým e-mail marketingem něco dělat, ale nevíte jak začít? Přesně pro vás jsem dal dohromady E-mail audit.

Samostatný produkt, který vám pomůže velice rychle (většinou do 5-10 dní) pochopit, kde jsou vaše silné a slabé stránky. 

Sami můžete okamžitě aplikovat vylepšení a změny. Výsledek auditu vás povede krok za krokem k lepšímu e-mail marketingu.

E-mail Audit

Kompletní ruční audit vašeho e-mail marketingu
19900
2 490
  • Kompletní analýza newsletterů a konkrétní návrhy na vylepšení
  • Analýza a vyhodnocení automatických kampaní
  • Audit akviziční strategie nových kontaktů a návrhy na zlepšení
  • Využití segmentace a návrhy na implementaci
  • Celkový pohled a porovnání s konkurencí
  • Podoba e-mailů a návrhy na zlepšení struktury

Kdo jsem?

Lukáš Hertl

E-mail marketing, automatizace a CRM je pro mě vášní od roku 2010. Aktuálně ji uplatňuji mimojiné jako Head of CRM pro značky skupiny CS Apparel Group jako jsou Under Armour, GAP, celio, SAM73 nebo Orsay kde se starám o databáze ve velikosti jednoho milionu kontaktů.
Lukáš Hertl e-mail marketing
"Lukáš je opravdový specialista a profesionál ve svém oboru. Spolupracovat s Lukášem je záruka, kterou v dnešním světě plném rádoby specialistů, jen těžko budete hledat."
martin polednik
Martin Poledník
CEO, SM.Agency

ZKUŠENOST S BRANDY

loga_brands

Každý měsíc poskytuji pouze omezené množství strategických schůzek zdarma. Pokud máte zájem, pospěšte si!

Často kladené otázky o e-mail marketingu

E-mail marketing je rozhodně jeden z nejdůležitějších marketingových kanálů. Má několik nesporných výhod. Například to, že jste to vy, kdo vlastní e-mailovou databázi a díky tomu jste vlastník celého marketingového kanálu, oproti třeba výkonnostním kanálům, jako je PPC reklama nebo Sociální média. Další výhoda je vysoká míra návratnosti investice. Každá investovaná Koruna se vám může vrátit až s ROI 4 000 %. 

Pokud tak ještě neděláte, začněte s e-mail marketingem co nejdříve pracovat. Velice brzy se vám to začne vracet.

E-mail marketing je vhodný pro každý druh podnikání. Ať už provozujete e-shop, máte B2B podnikání, jste konzultant, prodáváte nemovitosti, vlastníte barber shop nebo cokoli zrovna vy děláte. V každém podnikání se dá využít e-mail marketing. Pokud to neděláte, protože vám to z nějakého důvodu nepřijde vhodné nebo nutné, zažádejte si o 30 min. strategickou schůzku zdarma a já vám názorně předvedu, jak i vy můžete e-mail marketing využít, provozovat a vydělávat na něm.

E-mail marketing není zadarmo. Existují možnosti, jak můžete začít dělat e-mail marketing zdarma, ale ve většině případů jsou omezené. 

Jak už jsem zde několikrát zmínil, e-mail marketing má nejvyšší návratnost investice. Každopádně budete potřebovat nástroj na rozesílku marketingových e-mailů a ty se většinou platí podle velikosti databáze. Pak není špatné investovat i do dalších marketingových kanálů, aby vaše databáze průběžně rostla.

Pokud si zvládnete spravovat následnou rozesílku newsletterů sami, je to vše, co vás bude e-mailing stát.

Vyberte si nástroj na e-mail marketing, nastavte si formuláře na webu nebo e-shopu tak, aby vám kontakty padaly do jedné databáze. Pak si připravte šablonu, naplánujte si e-maily ideálně v návaznosti na další marketingové akce a začněte posílat newslettery.

Začít s e-mail marketingem je opravdu snadné. Těžké je růst a vytrvat hlavně v začátcích.

Ano! E-mail marketing je vhodný pro jakýkoli typ podnikání. Budování databáze a komunikace se zákazníky je základním předpokladem úspěšného podnikání, ať už je jakékoli. 

Záleží na typu vašeho podnikání. Například e-shopy využívají e-mail marketing k přímému generování obratu. Ten se může pohybovat mezi 10 – 40 % celkového obratu. Někdy i více, záleží na investicích do dalších marketingových kanálů.

Představte si, že ročně uděláte obrat 1 000 000 Kč. Z toho váš E-mail marketing udělá 100 000 Kč (10 %). Když svůj e-mail marketing zlepšíte, může se podíl zvednout na 30 %. A ne na úkor dalších marketingový kanálů, ale navíc. Ročně pak váš e-mail marketing může udělat obrat 300 000 Kč.

B2B společnosti mohou díky e-mail marketingu generovat kvalitnější leady, ze kterých se stávají platící zákazníci. Cesta u B2B je delší než u e-shopů ale výsledek je nakonec stejný.